#567: Q/A, mina hårfärger genom åren

Comment: Förlåt för att jag kommer fram så "direkt". Men kan du inte skriva vilka hårfärger du haft genom åren & vilka märken du använde på själva hårfärgen?, om du minns då haha. Skulle vara till mycket hjälp & så slipper folk fråga 24/7 haha (:
 
Answer: Haha frågan är vilka hårfärger har jag INTE haft. Har haft det mesta, med dom flesta frisyrerna. Börjar från sexan: i sexan var jag blond, ljus blond vilket även är min naturliga hårfärg, didn't see that one coming huh? Och det var i början av 2011 som jag bestämde mig för att färga det brunt. Färgen blev chokladbrun (H&Ms egna) och det hade jag väl i ca ett år? I nian vågade jag färga det rött, mörk rött/brunlila (bild), plommonröd hette färgen (så här ser den ut). Efter någon månad vågade jag färga det ÄNNU rödare. Rihanna rött, typ. Vet inte vad färgen hette eftersom jag bara gick in til friösren och sa "jag vil ha Rihannas hårfärg". Och såhär blev det (bild), jag ska inte ljuga, trots den extrema färgen så var det faktiskt den hårfärgen jag trivdes bäst med. Eftersom jag aldrig ska få vara glad så tvättades självklart hårfärgen ur efter fåtal tvättar, nej jag tonade det inte. Resultatet efter två veckors duschning blev detta (bild). Orangehårig. Fuck my life kände jag då. Gjorde ett andra försök med den extrema hårfärgen men det blev inte bättre. Fick färga tillbaka min chokladbruna hårfärg och någon månad efter det kände jag för att göra ombre. Det var pretty much min hårhistorik kortfattat. Blond, brunett, rödhårig, orangehårig och nu fifty fifty. Enjoy reading my bible.

Nu när vi ändå är inne på hårsnack så måste jag fråga, var i hela friden fick du idèn till att färga ditt hår rihanna-rött? Don't get me wrong, det blev ursnyggt (!), men lite nyfiken är jag, hoho :-)))

Svar: Ha honestly.. I have no fucking clue! Antar att jag tyckte Rihannas hår var så pass fint att jag var tvungen att samma färg hehe wnb jag är eller :))
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR