SVAR PÅ LITE BLANDADE FRÅGOR

(FRÅGOR OM MITT HÅR)

Super snyggt verkligen!! Vad använde du för märke (A)? Skulle vara jätte gulligt om du ville säga det (:
Svar: L'oreal.

Jätte snygg färg! Vad heter färgen?

Svar: 3.66 Pure Plum.

Färgade du det hos frisör? Det blev jätte fint!
Svar: Nope, min kära syster gjorde det på mig!

Gud vad våglig du är! Hade aldrig vågat färga det rött, hade varit så rädd om vad andra skulle tycka :( Tona du det eller färga det? Kram!
Svar: Haha man tackar. Det var jag med, var livrädd när jag såg hur otroligt rött det var med färgen i. Men ibland måste man strunta i vad de andra tycket och köra sitt eget race. Jag färgade det! :)

Kan du inte säga vilket shampoo och balsam du använder? Ditt hår är SÅ underbart!! och du är skitsnygg! :)
Svar: Tack, tack och tack! Vad snäll du är! Helt ärligt så använder jag inget speciellt shampoo och balsam. Tar det jag hittar i duschen. Men jag använder alltid något slags shampoo och balsam för färgat hår!



(BLANDADE FRÅGOR)

Vad använder du för smink, kan du inte lägga upp bilder på det sminket du använder?

Svar: Jo självklart. Mascara: L'oreal telescopic (och en ögonfransböjare), Puder: Max Factor Creme Puff (och en puderborste till det) och så målar jag även mina ögonbryn lite lätt just för att jag tycket det ser så konstigt ut med väldigt ljusa ögonbryn (som jag har) till brunt/rött hår.


Sen har jag en jätte jobbig fråga!! Nu när det börjar bli vinter och halsduken är framme, har du håret över halsduken eller under? För mitt hår blir alltid krylligt! Tack i förhand.
Svar: Åh, jag har precis samma problem! Jag har mitt hår ovanför halsduken (oftast). Visst blir det lite lockigt men jag orkar inte bry mig om det men ett tips är att använd luva när du går till bussen eller vad du nu gör.

Kan du inte göra en ny gratis design? Tycker så mycket om den du har gjort men så många andra har den!! Visste du att den låg på mest nerladdade designer på bloggdesign.nu?
Svar: Vad kul att du gillade den! Jo självklart hade jag kunnat göra det men först vill jag fixa mig egen. Åh, vad kul att den gör det :D

Du hade "Dagens Blogg" en gång, kan du inte börja ha det igen?? :D
Svar: Visst kan jag det.

Vad använder du för kamera?
Svar: Nikon D3100, ibland min iPhone kamera.

Du skrev för ett tag sen att du skulle se Wiz Khalifa. När, var och med vem?
Svar: Helt rätt. Den 20 November i Malmö. Är överlycklig, längtar så mycket! Jag ska se han med min kompis (Pauline om det säger dig något), hennes pojkvän och några andra.

Tycker det är jätte kul att ni frågar mig så mycket. Hoppas ni fick svar på era frågor nu! Kanske ska dra igång en frågestund snart? Vad säger ni? Ni kan även fråga mig frågor över min mail [email protected] Har fått många mail av er, så nu ska jag skärpa mig och faktiskt svara på mailen jag får av er!

Hej :) har en fråga. Skulle du kunna göra en header till mig :) skulle vara jättegulligt :) för du är jätteduktig.

Kram! ♥

.

kommer du ihåg vart du köpte den hårfärgen? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR