that's the motherfucking recipe


Jag umgicks med Lina igår, vi kollade film, käkade godis och skrattade så vi fick ont i magen. Gick upp sisådär 42738 kilo igår av allt godis vi käkade. Vi kollade på filmen Flood, inget att rekommendera. Makes no sense.
Lite senare idag ska jag till tandläkaren. OHSNAP. Vill inte. But I have to. Och efter det, någon gång vid fem-tiden får vi gäster. Vilket som innebär extra god och smaskig mat med efterrätt så jag är glad även om jag ska till tandläkaren om någon timme.

vad använder du för smink ? :))

Snyggot är på g igen!

FYFAN vad snyggt hår och hårfärg!

Ida

sjukt snygg och bra blogg av det lilla jag har kollat igenom, kommer nog följa denna ett bra tag, plus du var sjukt fin också!

oj så vacker du är!



en dryg fråga, I guess.

Du gör inte simpla designer eller?

Vad använder du för program som självutlösare, eller hur tar du annars dom bilderna där du inte trycker på knappen med fingret ;)

sjukt fin du är!

länkbyte?:))

söt chey & snygg hårfärg!

hihi guuud din blogg är så himla bra !

hihi älskar din klädstil, kan du inte lägga upp mer bilder på outfit, osv ?

du är så himla snygg med ! Perfekt kropp, Du borde verkligen va helt nöjd med dig själv ;))

du ska vara rödhårig, du passar nå så jävulst i de tjejen! dont even try to be brunett eller blondin.

ida

SNYGGGGGGG




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR