rihanna redhead


Yes, I did it! I fucking did it!! Jag var visst vågligare än vad jag trodde. Tycker färgen är svincool! Helt klart värt 850 kr! Färgade det hos Hanna på Studio Extreme. Hon va så duktigt, fick till och med massage samtidigt som hon tvättade ur färgen. Helt okej eller vad säger ni? Är dock väldigt ovan vid att se mig i denna ortoligt röda färg, så det lär ta ett tag för mig (och för alla andra) att vänja mig. Undra vad dom kommer säga i skolan..

wow det blev riktigt snyggt!!

Översnyggt! Älskar färgen :O

Assnyggt!:o vill me ha, haha!;)

Riktigt snygg färg asså! Och du passade jätte bra i det! :D

hahha jag har exakt likadan skall och alla frågar men jag tänker inte berättar vf ska alla andra ha samma som jag? du är så snygg så ingen borde ha som du! haha följer dig på instagram också ingen stalker men hittade dig på instagram först! ;:)

Snyggt!

SNYGGT!!!

Jättesnyggt! :]

Fyfan vad snyggt!!

Fy fan vad snyggt joannis! Jag dör, så snyggt! Finns fan inte ens ord för hur bra du passa i det heller!

Herrejävlar vad snygg du va i de!!!

så jävla fräsch

Skit snyggt :D

så sjukt snyggt!!! :D dör

så jäkla snyggt :D

helt grymt snygg tjej!!

FYFAAAN VAD SNYGGT!

GAAAH, ge mig ditt hår :G

färg är de enda rätta!!

Jäklar! Snyggt

Känns som jag blir "wb" dig men hittade denna på rean. Finns bara M kvar som jag kan tänka mig, vad har du i din ? :)

Känns som jag blir "wb" dig men hittade denna på rean. Finns bara M kvar som jag kan tänka mig, vad har du i din ? :)

vad heter frägen du använde?

sjukt snyggt :D

Modigt att färga håret rött! :)

fin blogg och skit snyggt hår! :)

Så vacker du är. Håret är to die for.

din hårfärg är ju så snygg!

Du passade superbra i rött Joanna! Men skärde det sig inte när du hade starka färger på kläder eftersom det hade du oftast i skolan? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR