svaren från frågestunden

Vilka kläder trivs du mest i/ gillar mest?
Jag trivs bäst i ett par tighta jeans och en tisha och det är även det jag gillar mest.

Har du någon allergi?
Nej.

SKA DU FÄRGA OM DITT HÅR? I vilken hårfärg såfall?
Just nu, nej. Måste sluta färga mitt hår så ofta. Hinner inte ens få någon utväxt för jösse namn.

Vilket gymnasium ska du gå?
Vilket jag SKA gå vet jag inte än.

Favorit program på tv?
Hm.. The Middle, Desperate Housewives, Blue Mountain State och allt de dära.

Bästa vänner ?
Lina.

Ser du dig själv som ett sär? Jag gör det i allafall, och det vet du. :D
Nej Max.. alltså.. nu vet jag inte vad du pratar om...

Tycker du det är konstigt om man aldrig har hånglat/kysst någon när man än runt 15??? puss
Man bestämmer själv när man känner sig "redo" för det.

Hur många läsare har du?
Runt 450-600 om dagen.

Vilken är din favorit färg?
Turkost, orange och militärgrönt.

Känner du ett måste att träffa vänner hela tiden?
Nej, verkligen inte. Men ett liv utan vänner hade varit tragiskt.

Snackar du med en kille just nu? Asså mer än vänner?
Nej.

Vem är din bästavän?
Read the answer above.

Är du på g med någon?
Read the answer above.

Vilken linje funderar du på till gymnasiet?
Samhälle och ekonomi.

Du Är skit snygg!
Tack så mycket!

Vilka bloggar läser du?
Många, kanske lite för många. Matildas, Julias, Kims, Annies, Cornelias, Ebbas, Rebeccas, Lindas, Melissas, en till Ebbas och Isabels tumblr såklart. Och det var inte alla....

Nelly eller hm?
H&M.

Om du hade vunnit 1 miljon, vad hade du gjort med pengarna?
Shoppat, åkt utomlands, köpt en riktigt stor kyl som rymmer massa mat, köpt mig ett stort och cleant hus och så hade jag såklart skänkt lite cash till afrikabarnen.
 
Är du och din syster lika?
Utseendemessigt? Nej, inte enligt mig.

Varför är du så snygg? Haha driver bara, men dock är du jävligt snygg :) Jag undrar om du haft ett seriöst förhållande nångång och om du är oskuld??
Seriöst och seriöst.. Sist jag var tillsammans med någon var i 5:an/6:an haha.. Så om det var så seriöst kan jag väl inte direkt påstå. Ja det är jag.

Fin blogg! Bara fortsätt med dedu gör! Kram!
Tack! Kram.

Hur är dina betyg? Vad har du för poäng?
Tänker inte skriva ut mina poäng, gillar inte när folk jämnför mig med andra. Men det är normala betyg. Inga IG, lite G och VG hit och det. Även något MVG.

Vad heter den röda färgen som du har nu? Jag älskar din hårfärg! :)
Har ingen aning om vilken du menar? Just nu är jag lite smått rödhårig/brunett/lilahårig. Den extremt röda jag hade innan var gjort hos frisören så jag vet faktiskt inte vad den hette.

Vad är det bästa du vet? :)
När man får ett brev i brevlådan där det står att man vunnit 3 miljoner. Händer allt för sällan om jag ska vara ärlig. Och med sällan menar jag aldrig. Älskar även att skratta, boxas, äta, vara brun, umgås och allt det dära.

Är du oskuld?
Read the answer above.

Vart ifrån får du din inspiration till blogg designers - outfits osvosv? :)
Bra fråga. Har noll inspo till mina outfits. Och till mina designer kommer inspon från alla olika håll och kanter.

Vill bara säga att du är sjukt snygg! Är din hy så bra som den ser ut att vara och hur gör du för att hålla din hy så bra? :) Kram
Åh tack! Jag använder en kräm som heter Neutrogena Visibly Clear Oil-free Moisturiser som jag smörjer in mitt ansikte med på morgonen och kvällen.

Gör du länkbyte?:)
Sometimes, yes.

Vad gillar du att göra på fritiden?
Umgås och softa typ.

Säg 3 saker som du skulle vilja göra innan du dör.. Oj inte direkt något fråga men aja (;
Besöka Hollywood, hoppa fallskärm och hålla en stor fet hårig spindel.

Vill du gå med mig på date? :)
Självklart! Mc Donalds klockan åtta?

Hej goding. Tänkte bara slänga in en kommentar här lite snabbt innan jag la undan datorn! Så här kommer den; hade du valt att gå i samma kläder ett helt år och duscha hur mycket du vill, eller duscha en gång på året och byta kläder du ville?
Alltid undrat! Puss, olle <3
Idiot... ofräsch vilket som... Jag vet väl inte?! PUSS kompis<3

Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det då bli, och varför?
Hm.. Svår fråga. Bow Wow kanske. Hade spenderat min dag framför spegeln..

Dina favoritprodukter inom smink?
Tar det första bästa jag ser!

Vad skulle du aldrig klara dig utan?
Musik!

Favoritbloggar?
I have no fuckin clue.

Hur fick du ditt hår så rött ? & vad hette färgen ?
Jag gjorde först en avfärgning och sen färgad jag det. Eftersom jag gjorde det hos frisören vet jag inte vad den heter.

Jag undrar vad hårfärgen heter, inte den du har nu utan den bruna du hade förut?
Chokladbrun :-)

Vilken online shoppingsida är din favorit?
Har nog ingen sån. När jag vet vad jag vill ha googlar jag det så ser jag vart det finns.

VARFÖR ÄR DU DÖDLIGT VACKER?!
Nu överdriver du.... MEN TACK<3

Vad hatar du?
När det inte finns någon god mat hemma, fake bitches och när jag råkar klicka på väntläge knappen istället för Esc knappen.

Fobi?
Klarar inte av att se på när folk borstar tänderna.

Vad älskar du?
Kan man svara sig själv? Skämta.. I love music!

Drömstad/land?
USA FTW!

Vad vill du bli när du blir stor?
Psykolog.

Favorit idol?
Idol och idol.. Det är mer favorit artister. Typ, Bow Wow, Big Sean, Khalil, Tyga, Asher Roth and so on..

Vad heter din skola? Puss och kram!
Kunskapsskolan.

Just ja, vart köpte du den här jackan? :) (LÄNK)
Köpte den på en marknad hehe.

Vart är denna klänningen ifrån? (LÄNK)
Kommer tyvärr inte ihåg :-( tror sida hette något med fashion och love. Haha.

Sliter det att ha rött hår?
Ja, det tror jag. Fråga din frisör.

Varifrån får du din inspiration?
Kompisar, bilder, skyltdockor, artister. Överallt!

Hur gammal är du?
Jag är 15 men bli 16 i augusti! Y'all keep that in your head.

Vart redigerar du dina bilder?
Photoscape och Picnik.

Kan inte du göra en videoblogg? skulle vara kul :)
Jo, självklart. När jag har något intressant att berätta :)

Hur mycket pengar lägger du på kläder i månaden?
Helt ärligt så har jag noll koll. Det är väldigt olika! Vissa månader köper jag inget alls och vissa köper jag massor!

Har du bra betyg?
Jag har normala.

Kan inte du lägga ut bilder på ditt hus inne och ute? Kram :)
Nä haha.. finns inget märkvärdigt att se. Kram!

Var köper du dina tröjer med så coola tryck ? :)
Intersport, Stadium och New Yorker tror jag.

Tycker du om sport?
Är inget direkt fan av att titta på sport med det är kul att hålla på med det.

Har du spelat fotboll?
Självklart har jag det men inte så att jag har "gått" på det om du förstår vad jag menar.

Är du en sportlig tjej?
Jag går på boxning, räkas jag som sportlig då?

Känner du någon som gillar sport? (vänner,nån från klassen, familj, släkt)?
Ja, haha.

Favorit ämne i skolan?
Slöjd hoho.

Någon favorit lärare?
Min egen kanske, äh fan, jag vet inte!

Kan du visa ditt rum i bilder eller i video på bloggen? Kram! :D
Självklart!

Tjänar du pengar på din blogg ?
Ja, vi snackar inga stora summor men lite.

Vad har du valt för gymnasie?
Sundsgymnassiet och Söderslättsgymnasiet.

Har du haft sex med någon? Är du oskuld?
Det är pretty much the same fråga (fick frågorna i samma kommentar alltså).. Men ja, det är jag.

Vilka sexställningar använder du då?
...

Får du mycket beröm för ditt utseénde? Puss
Det händer. Puss!

VART HAR DU KÖPT DIN LA TSHIRT FÖR 5 GÅNGEN? :P
Det har jag redan svarat på en gång, men den är köpt på stadium.. Eller intersport.

Och vilken är din favoritfärg? <3
Orange, militärgrön och turkos.

Vilket nagellack använder du mest? Märke och färg :)
H&Ms egna och det är turkost :-)

Varför är du såå vaacker!?
I guess I have my mom and dad to thank that for.. Och tack!

Vart har du köpt den blåa blusen som du fick i julklapp ? alltså vart kommer den ifrån ? :) kram!

Om jag inte minns helt fel så är den köpt på Kappahl, på barn avdelningen...

Har du gjort ögonfransförlängning eller använder du ögonfransserum? Du har sjukt fina ögonfransar! :)
Det är mina egna.. *host* det är ögonfransförlängning *host*

Hej Joanna! Kan du inte göra några videos och visa hur du brukar fixa ditt hår? Den den knuten i nacken du har på bilden är verkligen skitsnygg!
Öhm.. Jo.. det ska jag nog kunna fixa!

Kan du knaka dina fingrar?
Haha troll, ja det kan jag.

Varför är du hos doktorn så ofta?
För att göra en lång historia kort... Jag har en sjukdom i mina fingrar och fötter.

Vad har du för vinterjacka? :D
Två olika, en grå lång och en militärgrön lång :-)

Har du någon gång spelat ett instrument, i så fall vilket? (och varför slutade du?)
Yes I have. Akustisk gitarr. Slutade för jag inte riktigt hade tid med det.

Vad är ditt favorit motiv att fota?
Kreativa människor och olika sorters ljus.

Har du några husdjur?
Jag har tre stycken till och med. Tre kisemissar!

Brukar ditt rum vara välstädat?
Nej.... inte direkt.

Vad heter du på instagram?
Joannaahansson, du då ? :-)

Om du ska slappa och ta det lungt en dag, vad gör du då?
Sticker nog till gymmet.... Naah, jk. Bäddar nog ner mig i sängen och ber mina familjemedlemmar göra allt åt mig.

När skrattade du riktigt hysteriskt sist och vad hände då?
Skrattar alltid hysteriskt när jag är med Lina.

Vad dricker du helst till maten?
Ramlösa/Loka!!

Kan du berätta mer om din färgningsrutin?:) Blekning, hur många burkar färg, vilket märke du använde osv!
Färgar mitt hår lite då och då, när det behövs. Ska jag färga det själv brukar jag ta någon färg från H&M, märket kan kvitta tycker jag. Annars gär jag det hos frisören! :)

Hur länge håller fransförlägningen?:)
Det beror på hur bra du vårdar dom. Dvs, du får inte gnugga dig i ögonen osv osv. Mina brukar hålla 2-3 veckor. Man tappar ju fransarna efter hand så dom är inte lika fina som när du precis byggt dom, but they still hot.

Kan du visa bilder på ditt rum och din garderob? :)
Jo, självklart :)

Hur kan du vara så jäkla snygg?!?!?!?
.....

Har du lätt för att bli brun?
Driver du med mig? Nä inte alls. SUCKS.

Hur lång är du och hur mycket väger du?
Är runt 1,70!

Vad är din högsta dröm?
Att gifta mig med en svart kille som är superduper hot och sen skaffa svarta kines ungar. Det hade varit schysst.

Hur många gånger har du färgat håret?
Tappade räkningen efter den 598239 gången.

Berätta lite om någon eller några av dina vänner.
Måste jag?...

Vad vill du blir när du blir stor?
Psykolog.

Är du oskuld?
Det var ju ett jädrans tjatande om det... Ingen som undrar hur jag mår?! Bläddra igenom svaren så hittar du svaret. Hoho.

Vilka skulle vara dem sista sakerna du skulle gjort om du fick reda på att du hade 24 timmar kvar att leva?
Oh my gosh.. Jag har ingen aning. Sånt måste man veta, det kan ju hända att helt plötslig har man bara 24 timmar kvar att leva.

Vilket är ditt favorit plagg? Lägg gärna upp bild. Jag älskar din blogg!

Mitt absoluta favortiplagg är nog min baseboll jacka. Tack!

Vilken hårfärg är det du använder när du färgar dig?
Tänker du på färg eller märke? Märke bryr jag mig inte precis om. Och färg är olika. Bra svarat Joanna!

Har du något bra tips om man vill färga håret rött? :) Kram.
Dont fucking do it. Nä skoja.. Men det beror helt och hållet på hur rött det ska vara. Min hårfärg var sjukt svår att behålla (som ni kanske såg). Ska du färga håret rött ska du nog ta en rätt mörk röd färg.

Vem skulle du vilja se ut som? (vem som helst om du inte var du)
Usch det var svårt. Finns så många fina människor, det är svårt att sätta fingert på en. Men Nicki Minaj har jävligt coolt ansikte samtidigt som jag inte alls gillar det.

Varför gör du inte shoutouts längre på instagram?
Haha för då ska alla andra också ha.

Vart har du köpt ditt Jack Daniels linne? (om du har ett)
Letade efter det som en galning ska jag berätta för dig! Googlade som bara den och sen hittade jag en sida som jag aldrig varit inne på tidigare, så tyvärr så kommer jag inte ihåg vad den hete. Men hittar du en Jack Daniels tisha så är det bara till att klippa av armarna. 
 
Hur tar du dina bilder? Asså på dig. ÄLSKAR DIN BLOGG
Med stativ och självutlösare. Tack!

Vart brukar du köpa dina kläder oftast? ^^
H&M, Gina, Intersport, Stadium och lite internetbutiker.

Hur gjorde du först för att få ditt hår RÖTT? Asså, var du mörk innan och fick du bleka de typ 15 gånger innan, eller hur gjorde du?
Bläddra igenom svaren, det står någonstans.

Vad hette hårfärgen när du färgade ditt hår brunt? Och vad hette den som var mörktrött, inte "rihanna red head"?
Chokladbrun tror jag! Det var plommomröd.


Oh my gosh.. Förstår ni hur lång tid detta tog?! Ursäkta för eventuella stavfel orkar inte rätta allting..

Vart är baseballjackan ifrån? SKITSNYGG WOSHHH

Men asså, dra på trissor. Wtf, låter gammal nu. Men jag vill också bli psykolog när jag blir större än vad jag är. Haha? Varför berättar jag ens det här? -.-

fin blogg!

nej, vad härligt att du har valt sundsgymnasiet!

jag lovar, hamnar du där, kommer du inte bli besviken, det är övergrymt! (y)

Gud, vilken fin baseballjacka! Var kommer den ifrån? :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR