3 NYA FAVORITER


Älskade Lil Wayne ♥ Den blåa tjocktröjan/jackan ser bättre ut på!

Jag gillade linnena!

riktigt snygga!

ääälskar baseball jackan, vart kommer den ifrån? ;)

Vill du bli dagens blogg och ta del av alla mina besökare? Jag utser tre vinnare ikväll så skynda att anmäla dig!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html

Fyfan va snyggt,alltihop!

Var kommer jackan ifrån om man får fråga? :)

tack du!

den blåa tjocktröjan var grymt snygg, var har du köpt den oh finns den i andra färger? ^^

skiiiitsnygg jacka!!!

Åh lovely wayne !

Fan vad snygg tjocktröja/jacka!!!!

D

allt bra? :D

VAR MED I DAGENS BLOGG! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/august/daageeens-blogg.html

Riktigt snyggt, och fin blogg!

Händer något kul i veckan? :) Kramar!

shitt vilka snygga :D vart har du köpt dem :)?

har en exakt sådan tjocktröja fast marinblå :D köpte du den i London?

FYFAN VA HOOOOOOOOOOOT !

Fett snygg jacka! Var kommer den ifrån ?:)

cool, ser ut som modekungen? :D

Åh, Lil Wayne! Var hittade du dessa? :)

Var kommer jackan ifrån ?:)

Hej vart kommer linnena ifrån och baseball jackan, verkligen bra blogg! :D

hur mkt gick sakerna på också? :D

fan vad snygga inköp! vart köpte du det? :)

vart har du köpt jackan? fin blogg :)

Hej min fina vän! Tror redan jag har frågat detta för längesen men var kommer jackan ifrån nu igen?:D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR