era frågor, mina svar

Comment: Vad använder du för program som självutlösare, eller hur tar du annars dom bilderna där du inte trycker på knappen med fingret ;)

Answer: Haha det är faktiskt många som har frågat mig det. Vissa tycker det är mindfuck. När man har den nya uppdateringen (iOS 5) till Iphone 4 kan man ta bilder med plusknappen. Så det är så jag tar dom, annars så kan man säkert ladda ner någon självutlösareapp.


Comment: hihi guuud din blogg är så himla bra !
hihi älskar din klädstil, kan du inte lägga upp mer bilder på outfit, osv ?
du är så himla snygg med ! Perfekt kropp, Du borde verkligen va helt nöjd med dig själv ;))

Answer: Tusen tack! Jo självklart kan jag det, saken är den att de outfit bilder jag tar blir inte helt bra.. Oj, tack du, vad glad jag blir!


Comment: kan du göra mer gratisdesigner:)?

Answer: Absolut! Det hjälper lite om ni själva skriver hur ni hade velat ha den. Tex om den ska va lite sådär rosa och söt eller mer stilren osv osv.


Comment: Gör du gratis designer/headers till andra?

Answer: Nej! Får den frågan dagligen och tyvärr är svaret nej, hade jag gjort det till alla som frågat mig hade jag inte haft någon fritid. Det finns dock vissa undantag då jag faktiskt gör det. Men googla er runt och pröva er fram när ni gör en design. Ett tips är att först göra en ny blogg med tex namnet "pöagj.blogg.se" och göra sin design där och sedan klistra in den i sin riktigta blogg.


Comment: hjälper du till med designer osv?

Answer: Det ska jag nog kunna göra ja, dvs om det inte är för mycket att hjälpa till med.


Comment: hvilket redigeringsprogram bruger du? :)

Answer:
 Photoscape och picnik.


Comment: hur sminkar du dig? och vad använder du då? :)

Answer: Haha alltså jag förstår inte varför jag fått så många kommentarer om hur jag sminkar mig på sistonde? Kan någon förklara det för mig? Men vad jag använder för smink kan du läsa här!


Comment: Vart kan man köpa det fisheye saken till mobilen, har letat överallt efter de!

Answer: Har fått tusentals frågor om var min fisheye lins till mobilen är köpt. Svara på det en gång för alla nu, det är köpt på Teknikmagasinet! :)


Comment: Din stil är underbar! Nu undrar jag vad Dina favoritaffärer heter.

Answer: Många tack! Själv tycker jag inte att den är någon höjdare precis. The athlete's foot, Junkyard, Stadium och lite såna!


Comment: Har du haft tandställning?

Answer: Japp! Tvekade först på om jag skulle ha det eller inte, vilket jag inte förstår varför jag gjorde nu. Ångrar verkligen inte att jag hade tandställning, så ett tips till er som har chansen att få tandställning, ta den!


Comment: Är jag cool? :'(
nää, ska vara seriös snygging, hur kommer det sig att du inte har en pojkvän.. ska vi bli ihop? Big Sean is mine, just so u know.. <3

Answer: Nä, verkligen inte. Du är så ocool man kan bli! Skoja, du är en mycket tuff brud dock inte i lyxförpackning.. Hoho. Back off bitch, Sean är min.


Comment: Hur många unika ska man ha för att göra länkbyte med dig? :)

Answer: Minst 270! :)


Comment: Det måste verkligen va kul och få så många positiva kommentarer. Jag själv får många negativa och knappt några positiva, jätte tråkigt. Blir så ledsen. Vill också ha en blogg som din, harru några tips om hur man behåller läsare och får många kommentarer??

Answer: Oh ja, nog är det det! Blir alltid lika glad när jag läser kommentarer från er. Hmm, några tips.. Uppdatera mycket, undvik att skriva inlägg utan bilder och skriv om intressanta saker. Det är nog dom enda tipsen jag har.

Comment: Hur lång är du? :D

Answer: Runt 1,70 kanske lite kortare :)

kan du inte göra en vanlig stilren design? typ som du har själva mallen? om du förstår? typ i menyn som du har och sen att man kan ha profilbild & en stor header?:)

Har hållt på jag med, med en massa designer osv. Har svårt för att förstå allt.

Men om du inte har någon lust/tid att göra en gratis till mig personligen så får du gärna göra en gratisdesign man kan ladda ner som är stilren!

Ungefär som din:)

Hej, jag har en blogg på blogg.se och jag vet inte hur man lägger in ett youtube klipp, vet du hur man gör det? Och jag har laddat hem din gratis design (btw den är jätte snygg) men var ska man lägga upp sin header och profilbild? :)

... med det sagt så kommer du att trivas grymt bra på världens bästa skola! Söderslätt? Haha.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR