#950: bacon och pesto pasta

Hej på er! Jag hoppas alla hade en bra valborg igår med massor av skratt! Själv var jag hemma hos Pernilla med ett gäng tjejer och grillade. På kvällen drog vi vidare till en fest i Höllviken. Idag har jag inte gjort något speciellt, har sovit massor fast i omgångar haha. Finns inget skönare än att sova!
 
Förresten, måste tipsa er om denna superenkla maträtt! Gjorde den för första i somras med Lina och ända sedan dess har jag haft cravings på det haha. Allt du behöver är: pasta, pesto, soltorkade tomater och bacon. Koka pasta, blanda i pesto och tomater. Stek baconen så hårt du vill ha den (jag tycker om när den är riktigt knaprig) och klipp sedan ner den i pastan. Vóila! Man kan även blada ner lite kyckling och andra grönsaker men då blir den inte lika enkel haha. 
 
ida

mmm, vad gott det ser ut

mje

Vad heter du på instagram?

Svar: Jag heter joannaahansson på instagram! :)
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR