#938: colorful smoothie

Gjorde förresten en jättegod smoothie idag. Var inte jättenoga med mått utan tog mest vad jag kände för. 
 
Recept (på ett ungefär) 1 stort glas:
1/2 kiwi
1 dl frusen mango
1 clementin
1/2 halv banan
1 dl vaniljyoghurt
1/3 dl apelsinjucie
 
Mixa!

Åh vad gott det ser ut att va! Något jag måste testa :)

Åhh mums vad gott! Jag borde seriöst börja göra smoothies, det är ju så sjukt gott. :3

hej. jag hittade hit för det stod på jennynelly (?) blogg att du hade designat hennes blogg. och hon har precis en sån design jag är ute efter på min blogg. liksom, som du har med en bakgrunds bild i botten och sen en box ovanpå där alla blogginlägg hamnar.

skulle du vilja hjälpa mej med att få till det?

Linnea

vart den god ?=)

Men åh vad gott den såg ut!! :))

Muums vad gott :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR