#934: valentines breakfast

Hej på er! Idag är det, som ni säkert inte har missat, alla hjärtans dag! Jag själv brukar inte göra något speciellt på alla hjärtans dag, förra året gav jag rosor till mina nära och kära, men i år tänkte jag att jag skulle vara extra snäll hehe! Stekte bacon och kokade både ägg och kaffe, följt av lite turkisk yoghurt med frukt och nötter. Halv tio väckte jag Jonatan och han fick världens chock när han möttes av en bricka full med mat haha. Inte hade han förväntat sig det. Förresten, glad alla hjärtans dag! 

Gu va gott och gulligt och fint :D Hoppas ni får en mysig dag och kväll ^^

Jen

Va gulligt! =)

(btw, har likadana skålar hemma - från mitt barndomshem!)

Wow vilken underbar frukost!

Haha åh blir inte alls avundsjuk på det där! Jag är av den där morgontrötta sorten som endast kan få mig kaffe och kanske någon vit smörgås på morgonen haha :(

Gott :D

Åh, älska bacon! :))

Åh vad gott det ser ut!

Fint gjort av dig. :)
Kram

gott :)

Men så mysig frukost!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR