#933: with love

Kolla vad jag fick av Jonatan i helgen, visst är dem fina?! Dem luktar såå gott! Nu är det inte många dagar kvar tills det är lov, bara två dagar faktiskt. Håller på att röja undan mitt sista skolarbete innan jag går på lov. Det känns så tungt att veta att man MÅSTE plugga under ett lov, tycker ni inte det? På fredag har vår skola ledigt, passade för dem som vill göra någor extra speciellt på alla hjärtans dag haha. Det är många som ska iväg på skidresa i år, ska ni kanske också det? Jag själv blir hemma detta lovet också, tror inte riktigt skidor är min grej. Har i för sig aldrig provat på det så jag får väl kanske ge det en chans i framtiden haha. 

Åh vad gulligt att du fick blommor! Haha hoppas min pojkvän är lika gullig (a)
sv: tack så mycket!

Superfina! Hoppas också på blommor på fredag ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR