#947: chicken tikka masala

Mamma och pappa åkte till Prag i måndags och kom hem idag, så jag och Jessica har haft huset helt för oss själva. Skönt! Men jag ska inte ljuga, jag saknade dem lite! I tisdags stod jag och Jonatan för matlagningen eftersom Jessica jobbade. Och om jag får välja så blir det kyckling, mums! Stekjärn och kastruller på bordet, så hög standard är det när mamma och pappa är borta haha.
 
Idag har varit en riktigt kass dag. Ni vet när allting bara skiter sig och blir bara fel? Så har det varit idag. Uggh, det ska bli så fruktansvärt skönt med påsklov imorgon! 

Något som är lite lustigt faktiskt, är att min mamma brukar laga den maträtten också, haha!

Mumsigt!

Va skönt med påsklov! Blir riktigt avis, eheh :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR