#892: keso m mango och hallon

Hola mina bloggläsare! De två senaste dagarna har jag bara legat hemma under täcket. Har inte mått så bra. Nu har jag precis ätit. Keso med hallon och mango, inte speciellt mättande när man är vrålhungrig men man tager vad man haver, inte sant? Kollar även på The Bachelor, inget vidare bra men är man för lat för att hämta fjärren så är man. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, kram!

svar: hej hej! åh så glad jag blir att du ens kom ihåg att det var jag som undrat det, och att du ens är villig att höra av dig. ska kolla in den så kanske jag använder den! :)

annars, händer det något speciellt för dagen? kram

Uäh! Krya! Men det där ser super gott ut ;D

krya på dig <3
sv: men åh tack så mycket och detsamma! kram på dig

Mums vad gott :) Krya på dig sötan!

åh, det såg gott ut!

Ser riktigt gott ut :)

har precis publicerat vinnaren av veckans blogg, kika in och kolla om det blev du! :-)
http://carruuu.se/2013/october/forsta-vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

älskar dina frukost bilder!! hoppas du känner dig bättre snart :)

Fina bilder

Mums, vad gott det ser ut! :) Kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR