#887: saturday autumn

Halloj! Hur är det med er? Med mig är det bra, förutom att jag är väldigt trött. Vaknade redan klockan sex imorse eftersom det var då klockan ringde och Jonatan skulle upp men jag sov vidare. Efter några timmar efter det satt jag på bussen in till Malmö för att träffa min mamma. Så där har jag spenderat min eftermiddag, kollat presenter och annat skoj. Nu ska jag snart klicka igång några avsnitt Suits hade jag tänkt, ha en bra lördag!

Jätte fin bild på dig! :D Super fint med den färggranna bilden där bak, sjukt snygg ram! ^^

Sååå fin du är Joanna!
Har verkligen saknat ditt bloggande! :(

Svar: Åh tack!! Ska försöka att skärpa mig med det nu! PUSS
Joanna D. Hansson

Gosh vilken snygg blogg!!

Asså du är så vaker!!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR