#908: sweet dreams

Har haft mycket att göra hela veckan och än är det inte över. Man känner verkligen hur trött man blir av skolan. Man kommer hem och sen slänger man sig i sängen för man knappt kan hålla ögonen öppna, i alla fall jag. Imorgon är det äntligen fredag igen, ska bli så jäkla skönt med ledighet även då jag har lite skolarbete att ta hand om. Nä nu ska jag inte trötta ut er med mina tråkiga läxor, nu är det dags att återgå till Under the Dome. Sov gott, puss!

Vilken mysig bild, skulle också vilja ha en sådan stor kopp! Jag har också haft fullt upp denna veckan och ush vad vad jobbigt det är :/

Låter lite som mina senaste veckor.. :3

Gott!

Vad gott :D

vad gott

Var också sån när jag gick i skolan. Men det blir bättre ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR