#903: blue dress

Godmorgon! Vaknade utvilad med min gosiga katt på magen. Igår var jag med Lina pch Maja i Malmö, alltid lika mycket skratt när man är med dem! Vi fikade på Pronto och gick i butiker. Köpte mig en jättefin klänning (färgen gör sig inte rättvis på bild, mycket finare i verkligheten haha) från Zara men är lite osäker på om jag ska behålla den eller ej.. Hmm.. Vad tycker ni?
 
•   •   •
 
Nu har mina föräldrar precis lämnat hemmet, de skulle till några kompisar längre upp i landet och jag valde att stanna hemma. Så matlagningen ikväll får jag och Jonatan stå för! 

Jättefin klänning! :D

Himla snygg, gillade färgen :)

SV; Tusen tack, kramar!

Gillar verkligen skärningen och färgen!

Kul med nytt:)

åh, den såg ju jättefin ut!

I just looove the dress! :) Den ser verkligen snygg, sexig ut, kvinnlig.. Men ändå elegant och bekväm :)

Den klänningen är så sjukt snygg!!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR