#825: the sun comes rolling in

Har spenderat två timmar på gymmet med William och jag är helt slut körd nu! Puhh första gången jag gymmar på typ en månad pga jag har varit sjuk och förkyld. Gissar att jag knappt kommer kunna ta mig upp från sängen imorgon utan att ha ont.. Vill bara slänga mig i sängen nu och ta en powernap men icke sa nicke! Ska till Jonatan om någon timme så no time for napping.
 
Gårdagen spenderade jag i Malmö mit meinen schwester! Köpte mig ett par nya träningstights och en bikini som ni kan se. Var osäker på om jag skulle ha den i vit bikini eller i militärgrön.. Det slutade med att jag tog den militärgröna (obvious). Nu ska jag fortsätta göra mitt, ha det gött!

Snygg bikini!!!

Vart har du köpt bikinin? URSNYGG

Åååå var är bikinin ifrååån?!?! heeeeeet

var har du köpt bikinin?

Snygg bikini! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR