#823: starvin marvin

Så, jag har fått en del klagaomål om min uppdatering på sista tiden så jag tänkte att nu var det dags igen! Snön faller där ute och jag ligger just nu invirad i mitt täcke som en burrito och samlar värme. Har lyckats få den specialiteten att ALLTID frysa?? Och hungrig är jag också.. Känner hur magen kurrar och kräver mat. Hoppas på att resten av familjen kommer hem inom snarast så jag kan få lite mat i mig. 

Underbar bild! Ser riktigt gott ut!
sv: Ja visst är det så! Hoppas du får en fortsatt underbar kväll! Kram på dig fina du!

inte nog med att jag är hungrig så lägger du ut en sådan här bild..... ser lagom gott ut måste jag säga!!
PS. diggar dina byxor, har nästan likadana. (skönare finns inte)
PUSS




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR