#821: candy crush

FREITAG, oj så skönt! Har precis kommit hem från stan och gissa vad jag gjorde? Köpte Hemmakvälls godis såklart! För vad är en helg utan godis?? Ikväll ska jag slappa, titta på film och äta godis (obviously). Imorgon ska jag upp tidigt. Ska lämna hemmet redan vid tio-tiden för att åka in till Malmö och titta på möbler till mitt rum. Nu är det inte mycket kvar som fattas för att mitt rum ska komplett. Längtar.

alltså åååh ditt ansikte är seriöst perfektion!! dina typ såhäääär fina ögon, assnyggt hår och perfekta läppar ..

ok taco hej :-)

PS. ditt hår är rätt så ok det också

Svar: Åh tusen tack!! Fan vad glad jag blev nu, tack du<3
Joanna D. Hansson

Mys! :) Vacker bild på dig! :)

Underbar blogg du har! Så fin du är! Kram på dig!

Jätte snygg blid på dig!
Skulle bli jätteglad om du kollade in på min blogg och kanske lämnade en kommentar? Kram

VARFÖR SÅ PERFEKKTTT!? :(

Finis!

Gud vad snygg och älskar dig blogg!!!! :)

Svar: Åh tack snygging! Fan vad snygg blogg du hade haha!
Joanna D. Hansson

Snygg bild och blogg kolla in min och min kompis blogg twoteenlifes.blogg.se

fin du är!!:)

Väldigt fin bild och blogg! :)

Supersnygg bild!

Ska du säga, hur snygg som helst du ju!!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR