#816: end of the week

Ännu en helg som passerat förbi. Veckorna bara flyger förbi, snart är det ju påsklov! I fredags var jag somsagt på konsert (!!!) Så overkligt! Hade tänkt slänga upp lite bilder och videos från det senare. Vaknade upp brevid Millan dagen därpå. Hon stannade inte länge tho, hon drog redan vid tio-tiden pga träning. Kvällen spenderade jag tillsammans med Jonatan. Idag har jag inte gjort mycket. Lyckades övertala mamma till att göra pannkakor till frukost så en god frukost har jag fått. Har slösat två timmars plugg på en film som dessutom inte var så värst bra. Hade snart tänkt underlätta mammas matlagande med att skala lite potatis. Allt för att slippa plugga ni vet.. Där har ni en kort summering av min helg.

Himla fin bild! :)

Fin bild :)

Amy

Det stod att man behövde bläckskrivare för att göra tryck men vet du om det funkar utan? Sjukt awsome blogg btw! (:




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR