#815: snart snart snart


Var i skolan idag, första gången på en vecka. Gjorde mitt jäkla spanskprov och sedan slutade vi. Men det kändes bra att vara tillbaka i skolan, faktiskt. Kul att träffa vänner igen efter en vecka instängd i hemmet. Mår fortfarande inte helt bra menmen. Imorgon ska jag färga och klippa mitt hår. Suck.. vill inte klippa det men det behövs verkligen.. Och på fredag ska jag på konsert!! JA. Ni kommer få höra mycket om det de kommande dagarna. Just be patient! 

finis!

Ditt hår är ju ren perfektion på bilden. <3 Men upp med resultatet på det nya sen! :)

tack! vilken fin bild på dig

Är det där ditt "naturliga hår" eller har du gjort något med det? Jättefint!

Det vore superroligt om du skulle vilja vara med och tävla i veckans blogg hos mig! kram :)

http://irinis.blogg.se/2013/march/blog-of-the-week.html#comment

fint hår du har!

Svar: Tusen tack du! :D
Joanna D. Hansson

Du är jättevacker :) Bor du i närheten av Malmö? Jag letar lite nya profiler till fotografering, du ser verkligen intressant ut :)

Det var jag som lämnade kommentaren ang fotografering, haha, glömde fylla i namn!

Svar: Åh men tack blir ju helt generad!! Bor i Trelleborg men brukar vara i Malmö lite då och då! Kollade igenom dina bilder och måste säga att du är en grym fotograf och även modell!
Joanna D. Hansson

Okej! Jag var i Trelleborg en del innan, men inte så mycket nu mer :) Men det är ju inte långa avstånd, haha, jag bor i Svedala :)

Svar: Haha jag var i Svedala en del innan! Några av mina klasskompisar bor där men nu när vi skiljts åt på gymnasiet ses vi inte så ofta. Vad gjorde du i tångluktande Trelleborg? :)
Joanna D. Hansson

Åhå, så pass! Då har vi ju säkert några gemensamma vänner. Min före detta pojkvän bor i Trelleborg :)

Svar: Det tror jag säkert vi kan ha haha :D
Joanna D. Hansson

Oja! Om du inte har något emot det så lägger jag gärna till dig på le facebook, så kan man hålla koll ifall något foto-ish närmar sig :)

Svar: Feel free to lägga till! Ja de hade varit kul! :)
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR