#851: yolli

Tisdag tisdag tisdag, vad har jag gjort idag? Hmm.. Jag vaknade upp hos Jonatan men stannade dock inte där så länge. Tog bussen runt kvart över åtta och kvart i nio vart jag på gymmet. Första gången jag sätter min fot där på lite mer än en månad. Har varit förkyld en bra tid och är det fortfarande men nu pallar jag inte mer haha. Efter gymmet käkade jag en mysig frulle med min syster och sedan begav jag mig mot Lina. Spenderade hela dagen hos Lina där även Millan befann sig. Nu ikväll så drog jag och Millan till Gislövs hamn och käkade mjukglass. Åhh älskade mjukglass, så gott. Det var min intressanta tisdag, hur var er?

fin bild, i like it :)

Riktigt fin blogg, superfin design! :)

Jätte fin blogg! Du vet layouten och allting, vet du hur man gör så att det står på engelska??

Svar: Det är bara till att skriva det på engelska i kodmallarna istället för på svenska!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR