#866: surrounded by pillows

Jag må vara världen sämsta bloggerska när det gäller att uppdatera. Jag tyckte det kändes som jag precis började få kläm på det igen men icke.. Har haft fullt upp dessa dagar då jag inte skrivit. Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Ska jobba två dagar till sen är jag ledig i två, skönt! Det är så kul att jag äntligen fått ett jobb, som jag dessutom triv med!! Även då det är ett väldigt krävande och stressigt jobb så är det ändå kul! Dock är det lite tråkigt att vädret alltid lyckas pricka in molniga dagar när jag är ledig och strålande solsken när jag jobbar. Men men, brännan är inte allt.. Förresten! Igår hade jag och Jonatan sex månader tillsammans, så sjukt! Tänk att det redan är sex månader sedan vi blev tillsammans. Tiden flyger verkligen förbi!
 
Förresten nr 2, svar på frågestunden bör komma inom några dagar så har ni några sista frågor ni vill få svar på så kan ni ställa dem HÄR. Puss!

Ibland är det sådär. Du har mycket att tänka på och bloggen är inte direkt prio ett. Hoppas du inte känner dig stressad bara med så mycket jobb och hoppas du inte glömmer bort att njuta och ta det lugnt. Skönt att du trivs så bra dock! :) Och att det känns kul.

Grattis till er :D

Jag håller med om vädret. Det brukar bli sådär för mig med, när man är busy är det solsken men när man har några timmar fria så är det regn eller moln :/

Alltså gud vad jag känner mig igen vad du skriver, är också sämst på att uppdatera just nu. Blir lite ledsen för vill ju uppdatera men har bara inte tid. Well man får vell bara stå ut. Haha. Och Grattis till dig och Jonatan! Snygg bild också!
SV: Jag var också rädd till en början, men sen var det bara kul. haha crazy som jag är.

Alltså jag måste bara säga att du är så sjukt snygg
att jag vill gråta för jag inte ser ut som dig. & din blogg
är super, läst den sen 2011! :)

Svar: Aww tusen tusen tack!!<3
Joanna D. Hansson

Haha! Jag läste helt fel först.. trodde att det bara stod: "Förresten! Igår hade jag och Jonatan sex" hallå elleer.. antar att det bara är jag som är trött och vet knappt vad jag läser.. ♥

Svar: Hahahahahah
Joanna D. Hansson

Men ååh vilken härlig blogg du har! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR