#862: late summernights

Väntar ivrigt på maten nu!! Har varit sugen på kött kött kött hela dagen, typ kebab eller en bakad potatis med skagenröra åh så got!! Just eftersom jag har varit så fruktansvärt sugen på middag hela dagen äter vi såklart ovanligt sent. Klockan åtta på kvällen?? Men det kan inte hjälpas. Halv två idag körde mamma och pappa in till veterinären i Malmö med lille Cosmo (vår katt). Han var sig inte riktigt lik och eftersom vi precis förlorat en katt kändes det bäst om vi fick hjälp även då de sa att det nog skulle bli bättre framåt kvällen. Halv sju kommer de hem igen, utan mitt lilla gosedjur. MEN han är vid liv! De ville ha honom över natten av någon anledning så det känns lite tomt utan honom just nu :(
 
För övrigt så hade jag en jättebra kväll igår! Massa filtar, kuddar, tända ljus och en hel del människor. Perfekt sommarkväll enligt mig.

Stackars katt, hoppas han mår bättre när han kommer hem :(

Skulle betyda mycket om du var med i veckans blogg! :)

fin bild!:)

så fin bild! love xx




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR