#798: Take time while time is there, for time will run away

Så mycket ha ha över denna dagen. Igår bokade jag och Millan biljetter till permiären av Texas Chainsaw 3D och tydligen så är man tvungen att hämta ut dem en dag innan permiären (alltså idag). Så efter skolan åkte jag in SJÄLV till Malmö (Millan kunde ej följa med pga för lat hahaa skoja) för att hämta ut dem. När jag väl kommer fram till Entré så öppnar SF inte förrens klockan fem?? Och där står jag kvart över tre och rycker i dörrarna. Efter många om och men bestämde jag mig för att åka till Centralen och plugga lite aka knappa lite på datan och låtsas vara djupt koncentrerad på vad jag gjode så jag inte skulle se dum ut. Och thank god för det, för på Centralen stötte jag på kära Emmy! JA min dag var räddad, vilken lycka. Så kul att få träffa henne igen eftersom det var så länge sedan sist. 
 
Käraste farmor, grattis på födelsedagen. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Jag hoppas du har det bra. I love u.

vi får träffas snart igen fina du!!

Mysiga bilder! :D

Snygg blogg :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR