#797: Billion dollar dreams And hundred dollar nightmares

Hålloj! Nu är nästan all is som blev kvar av snön borta. Så nu kan jag springa till bussen igen utan att vara rädd för att halka. Hoppas faktiskt inte på mer snö för detta halvåret. Även om snö är mysigt så är det mysigare med varmare klimat, don't ya think? Annars då? Jo det är bra med mig. Jag väntar just nu på att få maten serverad så jag kan sticka till Julia lite senare MEN förstås, innan det måste jag plugga. Blä. Orkar inte.

åh vad fin du är! kram<3

var gärna med i en tävling på min blogg där du kan vinna en länkning för 500+ besökare http://tyrasblog.com/2013/january/tavling.html#comment :)

Hej fina Joanna!
Jag har läst din blogg typ jättejättelänge hihi men inte skrivit så mycket kommentarer ..

Jag undrar iaf hur du har skaffat så många följare på instagram! Ok, nu känner jag att det kan vara en väldigt irriterande fråga, men om du kan ge lite tips? Jo, jag vet att man bara kan tagga på och se vad som händer, fast det funkar inte hela tiden..
Som du märker är jag rätt desperat haha!

Jaja, jag ska inte tjata!

Jag blir iaf jättejättejättejättejätteglad om jag får ett svar hihi :)

Kram!

Jätte cool bild!!

du är så jävla snygg. hoppas du vet det!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR