#793: fresh wind and smokey air

Har nog aldrig älskat min säng så mycket som jag gör just nu. Kom hem från gymmet för drygt en timme sedan. Slängde i mig lite mat och sedan gick jag in i duschen. Var så hungrig och det är jag fortfarande men orkar inte gå ut i köket och göra något att äta :(( #thuglife. Kommer i alla fall sova gott i natt, vilket kan behövas eftersom jag börjar halv nio imorgon när andra delen av klassen börjar kvart i elva, rättvist? Nä, men som sagt jag lever ett thug life. God natt med er!

börjar du innan resten av klassen för att du läser språk? Det gör nämligen jag. På torsdagar börjar jag klockan åtta när resten av klassen börjar tolv ":)" Har bara en tre timmars håltimme där, men aja det är lugnt ;)

Superfin bild, Hoppas du sov gott sen :D

Har en fråga, jag har ju en av dina designer :) Och jag skulle så gärna vilja lägga in små bilder i menyn, som börjar efter att du har din länk :) Jag vet hur man gör och så, men det får bara "plats" en, sen går det inte mer, blir typ som att länken är ogiltig, är det nåt speciellt man kan fixa för att kunna lägga in fler bilder på rad eller? :) Kram!

vilka vans har du? vad heter dom alltså? de är grymt snygga, precis som dig haha ;)
nej vars, men älskar din blogg! <3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR