#786: dinner for two and a movie night

Ååh vilken bra fredag jag hade igår. Jag och Elna käkade på TGI Friday's inne i Malmö. Första gången jag var där så jag var excited (ja jag blir taggad när jag ska gå ut och äta haha). Beställde en saftig köttbit till varmrätt och sedan beställde vi en underbart god efterrätt!! MUMMAA. Vid tio-tiden låg jag i Elnas säng och väntade på att filmen vi skulle se skulle bli klar. Vi såg Sinister och OH MY vad jag var rädd!! Har nog aldrig varit så rädd när jag sett på skräck hahah låg fan och svettades. Men bra var den, så se Sinister ifall ni törs!

Mysigt! Jätte fina bilder dessutom! :D

Svar: Tack du! :D
Joanna D. Hansson

Va mysigt det låter! Och himla härliga bilder! :)

Åh, fina bilder! Bloglovinbyte?
kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR