#782: new years eve

Jahapp, då var det nytt år. Igen. Hade en jättebra nyår tillsammans med trevligt folk! Var hemma runt halv fem och somnade nog ganska så snabbt efter det. Spenderade hela för och eftermiddagen tillsammans med Astid och var hemma runt halv sju. Kände mig pretty ofräsch då, all rök från raketerna osv så gissa vad jag gjorde så fort jag kom hem?? Duschade! Hoppas ni också hade en bra nyår kompisar!

Älskar verklige din blogg, läser den varje dag och får hela tiden ny inspiration av dig! :D Hade inte du kunnat göra ett inlägg där du visar hur man gör en sån dropdown meny som du har just nu ?!
KRAM

Svar: Åh tack så hemskt mycket!! Hmm ska se om jag kan göra något inlägg om det inom snar framtid! PUSS
Joanna D. Hansson

om du har tid, kan du göra en gratis design som är lik den du har själv nu. Jag verkligen ÄLLSKAAAARRRRRR den designen du har nu, så det vore sjukt najs.

gud va roligt att du verkade ha en bra nyårsafton!!:) och seriöst, jag orkar inte att du har sån vacker kropp. helt sinnes kvinna!

Hej! Jag har laddat ner din senaste design på bloggdesign.nu och jag gillar den jätte mycket. Jag undrar om du kan förklara hur man ändrar header bild? Ha det bra, kram.
Btw, grym blogg du har! :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR