#810: it's freezing outside

Som ni kanske har märkt har jag inte riktigt haft tid för att blogga de senaste dagarna. I lördags hade vi en liten överraskningsmiddag på 14 pers inne på VESPA. Vi firade Lina som skulle bli 17 dagen efter. Vi hade jätteskoj och maten var god! I söndags gjorde jag inget speciellt, jobbade och pluggade lite. I måndags drog skolan igång igen, vill redan gå på lov.. Har tappat motivationen totallt. Satt två timmar på RC efter skolan och pluggade till mitt matteprov. När jag var klar på RC drog jag till gymmet tillsammans med Emma. Igår fick jag äntligen träffat Jonatan. Åh vad jag saknat honom. 10 dagar utan den man älskar kan vara lite jobbigt. Idag är jag hemma från skolan, på din födelsedag Millan. Känner mig inte alls bra. Känner mig yr, svag och är skakig i kroppen. Blä. Får krya på mig. Och grattis ännu en gång Millan!

Kommer vi få se en bild på jonathan inom en snar framtid eller? :))
En sak till, jag använder firefox som webbläsare och det är en annons mitt i det översta inlägget varje gång, tänkte bara jag skulle säga till :)
kram

krya på dig!

superfin bild! :)
sv: ja det va verkligen helt underbart :D

Sv; Den var riktigt mumsig ^^

Hoppas du mår bättre snart!

det är reklam över hela texten! FETT STÖRIGT!

Fin bild!

Fin bild!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR