#804: This is just me being nice

Hoppas alla hade en bra/mysig/trevlig alla hjärtans dag igår! Singel eller osingel, man kan ha kul ändå. Jag själv hade det jättebra! Räknade ut att jag snittade igår 18 rosor, inte jättelätt ska jag säga er. Tio till mina föräldrar, en till min syster, sex till Jonatan och slutligen en till Lina. Vänligheten bara flödade om mig igår. Idag drog Jonatan till Bad Gastein och kommer inte hem förrens i slutet av nästa vecka, lite tragiskt men what to do. Tidigare idag träffade jag Hanna som jag inte träffat på hela sex månader. Helt sjukt. Vi fikade och pratade om allt möjligt. Så kul att få träffa henne igen. Har allt för många kompisar som jag inte träffat på evigheter! Ikväll ska jag till Lina och mysa där. Ni får ha en bra dag!

En fråga, hur gör man så att det blir som din kommentar där man trycker för att komma hit ? :)

Fin bild!

Åh vilka fina rosor! Jag fick också rosor på alla hjärtans dag! var gärna med i veckans blogg tävling och få chansen att visas för mina ca 350 läsare :-) kram :)

Så fint!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR