#803: vinterland

Det börjar bli långt mellan gångerna nu. Förstår inte riktigt varför. Jag älskar ju att blogg. Det är nog bristen på bilder som klurar till det. Går en sista dag i skolan imorgon, sedan går jag på lov. Välbehövt. Inte nog med att det blir lov imorgon, det är även alla hjärtans dag. Vad har ni för planer inför alla hjärtans dag? Själv ska jag hem till min pojkvän. Vilket jag även har glömt att skriva, att lilla jag har skaffat pojkvän. Ända sedan den 20:onde januari. 

Va mysigt och härligt! :) Jag ska fira med min pojkvän, först ett gympass tillsammans sen tacos och chokladdoppade jordgubbar ;)

hoppas det var jag som fick dig att komma ut med den smaskiga informationen för då har jag lyckats med något

Svar: Haha babe du är bäst<3
Joanna D. Hansson

Grattis joanna ha en bra dag!<3

Svar: Tack fina du!<3
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR