#801: maskerad och en 18-årig emma

Halloj! Har legat i sängen och degat hela dagen. Har försökt samla ork till att göra något, kan inte dirket påstå att jag har lyckats hehe. Igår var jag som sagt på maskerad! Hade en asball kväll och grattis ännu en gång Emma!!

Sv; Tack! Känns himla bra!

Riktigt härliga bilder! Mario och Luigi, en klar favorit! :)

Skulle du kanske kunna fixa en design till mig ? Kram! :)

Vart fick ni de där mario kläderna *.*

åh asso din blogg in my heart haha! Ärligt sjukt bra&helt underbar blogg.

vart kommer super mario dräkten ifrån ? :)

vi ska ha en maskerad, så undrade vart du fick mario kläderna ifrån? (:

Svar: Lånade faktiskt dem av ett par killkompisar så jag är osäker på vart dem är köpta. Men det är bara till att googla! :)
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR