#799: texas chainsaw 3D

Igår: såg var jag på bio men innan dess var jag och Millan på Jensens och käkade. Sedan drog vi till Entré där filmen skulle visas. Filmen var bra. Jättebra faktiskt. Och läskig, eller vad säger du Millan? Emellan åt när jag kollade på henne satt hon med halsduken för ögonen haha. Men hon var nog inte den enda som var rädd med tanke på att många andra skrek hahah. Dock är jag lite besviken över att Trey Songz inte var med så länge som man hade trott. På reklamen har dem hetsat om att han skulle vara med och bla bla bla, men så är han typ bara med den första delen :(( 
 
Idag: Nu har jag precis kommit hem från stan. Letade efter present till Emma tillsammans med Gabbi och Elna. Ikväll ska vi fira att Emma fyller 18 år imorgon genom maskerad. Gissa vad jag ska vara?? Ledtråd: han är kort, knubbig och hoppar på svampar.



× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR