#915: 4 days left

Hej på er! Nu var det längesedan jag skrev men tro inte att jag glömt bort er! I fredags slutade även lilla jag skolan och det ska bli sååå skönt med lite lov nu, speciellt om man ska utomlands haha! På tal om utomlands, igår var jag och Jessica i stan och handlade det sista (hoppas jag i alla fall) inför vår resa. Köpte även ett par träningstights... Kunde inte motstå dem. Har velat ha dem jätte jätte länge och de har varit slutsålda i varje jäkla butik men nu hittade jag dem! LYCKA! Förresten, om ni drar musen över mina bilder och sedan klickar på länkarna kan ni se vart jag köper mina saker. En krona för varje klick, så klicka på hehe. 

Umderbart att du fått lov, njut nu :) Kram :D

Sjukt snygga :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR