#876: three days left

Oj oj oj.. Nu var det länge sedan jag bloggade. Har dock en vettig anledning till lite av tiden i alla fall!! I fredags ominstallerade vi våra skoldatorer och när jag skulle logga in på den här hemma kunde jag inte det?? Blev så jäkla lack. Kunde inte göra något åt det förrens på måndagen heller. Värst av allt var att jag verkligen behövde den i helgen. Men nu är den fixad! I lördags var jag på avskedsfest för Isabel som åker till London den 6 september. Känns som det är många som åker utomlands nu för att antingen plugga eller jobba. Idag träffade jag henne för sista gången på tio månader skulle jag tro. Kommer kännas lite konstigt. Men men. Tio månader går rätt så snabbt. Tänk att det redan är åtta månader sedan det var nyår. Nu är det väl snart dags för mig att börja packa till resan. Åker på lördagmorgon. Ska bli så skönt! Köpte förresten en ny bikini till resan. Har ett par stycken nu.

åh vad fin, var är den ifrån?

Svar: Den är ifrån Lindex!
Joanna D. Hansson

Så snygg bikini! ^^

Vilken fin bikini!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR