#875: kräftmys

Halloj! Gissa vart jag har varit ikväll?? På gokartbanan i Lockarp. Blev överraskad av Emma! Det var asball, dock väldigt svårt. Speciellt när det regnade och man slirade asmycket but still fun tho!! Gårkvällen spenderade jag tillsammans med Jonatan. Vi käkade kräftor och hade det mysigt. Jag hade även tagit mig tid till att göra en efterrätt!! En från Hallongården till och med hehe. Den blev faktiskt riktigt god och den var inte så svår att göra som man hade kunnat tro. Om ni känner er manade till att göra den så hittar ni receptet här!

gott

Härliga bilder ! :)

Åh, så gott det ser ut och mysigt :-)

- fina bilder! :D
allt bra?

Nej ush sluta fresta mig! *-* speciellt brödet ser sååå gott ut! :3
SV: Tusen tack! ♥

åh vilken fin blogg!
hur har din dag vart? :)

Åh, vad gott det ser ut!!

Mumms så gott det ser ut! :)

Ser riktigt gott ut ..

Naaaaj vad god efterrätten såg ut att vara!

Gud, detta måste jag testa!!

Gud vad fint! Vad duktig du är :)

Svar: Tack!! :D
Joanna D. Hansson

Underbart fina bilder! :) Good job

Svar: Tack snygging!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR