#870: hallongården

Hej å hå. Idag jobbade jag min sista dag på Hallongården. Kommer kännas lite tomt utan det men några dagars sommarlov innan skolan börjar är inte helt fel! Tiden har gått så fort när jag jobbat där och oj vad kul jag haft! I början var det lite svårt att komma in i rutinerna att man helt plötsligt skulle upp och jobba men efter några dagar fick jag kläm på det. Har verkligen stormtrivts där och det har varit så mysigt att jobba där. Är så glad att jag fick möjligheten att jobba där och att de dessutom var nöjda med mig! Fick till och med ett litet paket av familjen Biärsjö! (Fyller år på måndag inte idag för er som tror det haha)

Hej, först så har du en jättefin blogg! :)

Tänkte bara om du kunde hjälpa mig med en sak jag inte kan klura ut med min bloggdesign? Jag får inte mina ikoner bredvid varandra, vet du vad jag måste göra? Har försökt så gott jag kunnat med de få kunskaper jag har inom ämnet.
Hade varit jätte snällt om du kunnat hjälpa mig!

Grattis på födelsedagen!:D

Svar: Tack!! :D
Joanna D. Hansson

Vart köpte du den? Superfin!

Svar: Vart köpte jag vilket? haha
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR