#690: It's been a long time coming since I've seen your face

Waddup homiesssss? Har varit effektiv idag! Eller mer effektiv än vanligt.. Slutade kvart i tre och efter det hälsade jag på min syster på jobbet. Åt x antal kakor som jag inte borde gjort kan man ju säga :)) Beach 2019<3 Hälsade även på min farmor som ligger på sjukhuset och efter det drog jag ner till stan och köpte födelsedagspresent till mami. Kom hem, slängde mig i sängen och fem minuter efter det var det mat. Duschade och nu sitter jag här. Pendlar mellan köket och arbetsrummet för att snyta mig, ahh life is good.
Moa

Du är alltid så jädra vacker! Hur gör du dina collage och var redigerar du dina bilder(om du gör det)? Kram!!

KOllade in en sväng och tänkte tipsa dig om en grym klädbutik på nätet. SPana gärna in där. Eller varför inte trycka på länken så kommer du till en av våra nya vinterjackor som vi fått in precis på lager!
http://www.locolife.se/tjejer/jackor-1/nalva-bomberjacka

Alltså wow! Du har så vackra ögon och jag ÄLSKAR dina fräknar!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR