#673: kvalitetstid med mamsan

Drog med mamma ut på en powerwalk igårkväll. Så jäkla underbart väder. Ville inte gå in igen. Och idag har vädret varit på topp ju!! Asvarmt och najs. Drog med min syster till stan innan idag för att köpa hemmakvälls godis, äntligen alltså. Efter tre veckors längtande så skaffade jag ork till att köpa det. Hehe. Bra att ha när man pluggar.


härliga bilder, åh vad hemmakvälls godis är gott! ;)

sv: hihi,tack söte :D
kramis♥

Svar: Haha ja det är så himla gott!! Kram!<3
Joanna D. Hansson

Så himla duktig du är! ♥

Jag har startat en ''Veckans Blogg'' tävlingen i bloggen nu!
Klicka gärna in och var med! :D

direktlänk: http://madelajnee.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

men du med joanna!!
var i skåne bor du? :)

Svar: Nästan längst ner, en bit utanför Trelleborg! Du då? (Om du nu bor i skåne)
Joanna D. Hansson

Men åh tack tack tack!! Du är ju världens snällaste!

Kika gärna in på min blogg!!
BTW vilken kamera använder du dig av?? (asså om du gör det)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR