#668: double up


Drog igång dagen med en stor frulle. Eller stor och stor, den var större än vad den brukar vara. Tänkte det kunde behövas efter gårdagens festligheter. Hade för övrigt jättekul igår. Har spenderat hela förmidgagen framför tv:n och tittat på VMA. Insåg nyss att jag har en hel del plugg att ta tag i imorgon. Och förresten, min syster kommer hem i natt. Äntligen. Har faktiskt saknat dig.

Din blogg är verkligen mega grym måste jag säga. har läst den ett bra tag men har nästan aldrig slängt in en kommentar. men nu tänkte jag i alla fall bara tala om för dig att du får aldrig sluta blogga för du & din blogg är super bra. Älskar att se dina outifts och dina nyttiga frukostar. får alltid massa inspiration från dej. Sjukt fina bilder ! :)

// Johanna :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR