#715: long days, longer nights

Skola, äta, sova, äta, packa, sova. That's my day. Skulle ta en kort liten powernap efter skolan men det visade sig att den blev längre än väntat.. Håller just nu på att packa lite smått. Åker till Stockholm imorgon med klassen! Så räkna inte med någon uppdatering hehe. Lämnar hemmet runt halv sju-tiden imorgon, jag tror vi alla kan lista ut vad jag känner för det.. *gäsp* Kommer hem på onsdagskväll så det är ingen långvarig resa. Men det ska bli skoj! 

Hej igen! Forlat for sent svar, akte ivag i nagra dagar och hade inte riktigt tillgang till internet. Men, ja, jag haller helt med dig om att den ska vara enkel headern, gar ju bra med stilen pa designen liksom! Bara for att den handlar om mitt ar i australien sa skulle jag daremot, absolut helst, bara ha en helt vit header med denna bilden i mitten: http://2.bp.blogspot.com/_D08l0-btssg/TRPwgP5gY3I/AAAAAAAAAeI/3RKPknlxNAs/s1600/australia_globe.png. fast ja, mycket mindre, sa att den far plats och det ser stiligt ut! Men ja, har forsokt knapa ihop en bild som jagt rodde jag skulle kunna anvanda som header men det funkar verkligen inte! OM det finns nagon chans alls, om du har nagon tid over sa skulle jag vara sa himlahimlahimla tacksam for hjalp! verkligen! skulle vara helt underbart att fa dit en fin header ocksa!!

Var med i min fototävling fina du!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR