#713: fikamys i malmö

Hola chicas! Har myst runt i Malmö hela dagen. Som vanligt kommer jag hem med allt annat än vad jag behöver.. Vem köper ens shorts såhär års?? I do. Bara åtta månader tills jag kan använda dom. Hmm. Får se where I end up ikväll, funderade på strandbaden ett tag fast det blir nog inte så. Förresten, min syster kommer hem i natt, finally! 

Haha det är så sjukt. Vet inte när jag började läsa din blogg, men jag fastnade direkt! Älskar din stil. Nu när jag läste så ser jag Millan där som är min barndomskompis, sen undrade min syster varför jag läste en blogg om hennes klasskompis i parallelklassen. Jag säger bara, världen är liten. Men vad roligt att du har hittat Millan, hon är en mycket fin person! Fortsätt blogga som du gör, för du är så bra på det!

Svar: Haha fan vad sjukt! Ja hon är en jättefin person! Och tack du!!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR