#701: work hard

Det luktar soppa i hela huset, åh vad det ska bli gott. Kan behövas för att få upp värmen en kall dag som denna. Har lite pluggande att ta tag med ikväll, läsa lite böcker, svara på lite instuderingsfrågor och skriva lite texter, för sånt ska ju också göras. 

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna ett presentkort från Schifishop.se som har massa roliga prylar som jag tror du skulle gilla:) så gå gärna in och ta dej en titt :)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/09/tavling-presentkort-pa-200-kr-fran.html
om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram

Önskar dig en fortsatt fin dag :)

Läser också den boken i skolan! :) Fast har nyss läst ut den! Nej det var asgott!

Svar: Haha jag har typ fastnat på sida 37, kommer ingen vart haha!
Joanna D. Hansson

Hahah nej förstår för den är väldigt speciell haha! inte min typ av bok så var lite trögt att kämpa sig igenom den!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR