#753: ted

Tittade på Ted igår, igen. Har sett början flera gången men jag har aldrig sett klart den. Fy fasiken vad bra och rolig den var! Så ifall ni inte har sett den, do it. Idag har jag massor av plugg framför mig så I better get started. Hej så länge!

såg Ted nyss, så bra (; <3

Kan tänka mig det, vilket slags material är det? bara strech eller är dom lite hårdare i tyget?

Kan tänka mig det, vilket slags material är det? bara strech eller är dom lite hårdare i tyget?

Vill se den! Tyckte den verkade så dålig på reklamen men alla säger att den är sviiiinrolig :P

Precis som jag vill ha, perfekt!:D

har du hyrt den eller tittar du på någon hemsida? Vilken såfall?

Såg den i förrgår men den va inte så bra som jag trodde :/

- Superfin blogg! Allt bra med dig? :)

åh ska se den snart! verkar som en awesome film :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR