#745: så mycket bättre

Åh alltså den känslar man får när man kastar sig i sängen efter en hel dag utan vilan, den är underbar. Gissa vem som nyss fick uppleva den? That's right, MOI. Slutade så sent som halv fyra idag, nästan helt dött i den byggnade vi hölt hus i. Drog till gymmet efter skolan och sedan drog jag hem till min syster (undrar när jag ska få min egen nyckel till lägenheten???). Fick efterlängtade tacos till middag, SÅ GOTT. Nä om man kanske skulle ta att göra sig redo för en kort natts sömn (börjar åtta imorgon, suck), NIGHTY.
 
Obs osb har äntligen fixat så mina inlägg uppdateras på bloglovin' så nu är det faktiskt till någon nytta! Uppskattar att ni säger till när något är fel.

Det händer ofta att man inte kan läsa texten på första inlägget eftersom det är en sån reklam sak ivägen som inte går att klicka bort.. Jag vet inte om det kanske bara är så för mig, men jag kan iallafall inte se det första inläggets text!

Svar: Hmm det var konstigt, men du är inte den första som säger det! Vilken webbläsare har du? Och tack för du sa något!
Joanna D. Hansson

Hej! Jag har denna desigen som är gjord av dig: http://levelfive.blogg.se/
Håller på att fixa med den nu på min testblogg, men undrar vilken storlek headern är i för kan inte hitta det. Vorde jättesnällt om du kunde ge mig storleken. Och tack så jättemycket för en superfin design!

Svar: Hmm, tror headern ska vara 800px om jag inte minns helt fel! Kram!
Joanna D. Hansson

Åååååhåh, så gott!

Mumsigt :>




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR