Q/A

Comment: Älskar verkligen din stil! Letar en keps till sommarn, men vet inte riktigt vart jag ska leta, vill inte att den ska vara för dyr heller, helst inte över 300..... så de skulle vara snällt om du kanske ville skriva några tips på kepsar du tycker är snygga! Kram!

Answer: Tusen tack du! Det finns massa snygga kepsar i olika färger och märken under 300 kronor inne på Stadium och Intersport!


Comment: Jag undrar om det är en riktig töjning du har. Om ja, hur mycket kostar det och är det obehagligt? Finns det några nackdelar? Var kan man fixa det? Om det inte är en riktig, var hittar man fake? Tack!

Answer: Hehe nej det är det inte.. Den är fejk och kommer från någon butik i Malmö vars namn jag varken kan stava till eller uttala. Jag såg på Gina igår att där har kommit in några olika fejk töjningar runt en hundra kronor. Rätt snygga faktiskt! Funderar du på att töja på riktigt kan du fråga min kompis Kim (länk) om hur man gör osv osv för hon har haft töjning!

Hej! Jag lånade din bloggdesign (från bloggdesign.nu) till min kompis blogg! Den är jättefin! Visst var det okej att man fixade till egna saker i designen? :) Kram!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR