sunny days


Terminens tyngsta dag är nu avklarad.. Två matte np på en dag. Det sved. Nu är det endast ett nationella prov kvar sen slipper ni allt mitt tjat om det! Tänkte gå ut och njuta lite av vädret men icke, måste plugga till mitt so prov som är imorgon?!?! Fattar nada. Ska bli så jäkla skönt att sluta på kunskap och få sommarlov!

Gjorde 2 nationella jag också. Ett muntligt i engelska VILKET GICK SKIT. haha. och sen matte då :) Ska bli aaaaasskönt att bli klar med det! Bara en månad kvar typ:)



Vilken linje ska du gå ? :)

så jävla snygg!

gör mig en tjänst och snälla peta ut mina ögon... orka vara så snygg!!

älskar din hårfärg, ha en toppen dag :D

JOANNA! Need your help sweetie! :D Du vet det där inlägget du gjorde för ett tag sedan om hur man gjorde en GIF i photoscape? Varför funkar det inte att lägga in den på bloggen? Alltså, det blir bara en vanlig bild.. Frågan är väl hur man sparar den i ett format som funkar?

Hehe, tack på förhand kompis!

Hej! Fin blogg:)

Boxas du??

HUR FIXA DU HÅRET SÅÅÅ

Hur har du sån volym i håret? Och så fint naturligt hur stylar du det och vilka produkter använder du?

Snyggo!!



- Förstår de;)

Vad har du på/gör du med dina läppar för att få en sån sjukt snygg färg på dem? :D




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR