fruity


Så, av någon anledning bestämde jag mig för att njuta av vädret trots mitt prov som jag har imorgon. Medan min syster jobbade på brännan tog jag några varv med hopprepet samt cyklade lite. Blev jäkligt trött efter det vilket resulterade i att jag somnade i några halvtimmar. Dom halvtimmarna skulle jag spenderat på pluggning.. Så jag har fram tills nu, suttit och hetspluggat. Inte jätte skoj.

Hej, jag har några träningsfrågor till dig som jag skulle vara tacksam om du kunde besvara.

När du tränar, springer du bara då eller tränar du på gym? Hur ofta springer du?

Jag går inte på gym och jag vill gärna försöka få en snygg kropp ändå. Är det då bra att springa? Eller förbättrar man bara konditionen?

GRYMT TACKSAM FÖR SVAR!

kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR