cheers to the freakin weekend


Det här med att jag endast skulle köpa ett par löparskor sket sig redan efter tio minuter i Malmö. Kände för att fräscha upp min iPhone så jag bytade ut mitt skrik orangea skal mot ett limegrönt (det på bilden). 79 spänn på Teknikmagasinet! Supadupa nöjd. Köpte även ett par shorts, vattenflaska, strumpor och självklart ett par löparskor! Så nu kan jag springa flera mil (precis som det kommer hända) utan att få ont i fötterna! Shoppade även loss i Levi's butiken, allting var dock till min pappa. Tyvärr. Men en födelsedagspresent förtjänar han! Kan även slänga in att jag hatar mig själv för att jag har gjort precis som resten av sveriges befolkning, köpt ett par svarta "läder" jeans med blixtlås på Ginatricot. Men det var 20% rabatt, kunde inte motstå det. 

Jag lovar att jag ska förklara och visa för er hur man gör ett sånt här bildspel i veckan!



× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR